تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 97

آزمون قضاوت 97
آزمون قضاوت 97
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۷ خبر داد

پایگاه اطلاع رسانی وکیلنا

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۷ خبر داد.

در اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آمده است:

«بدین وسیله به اطلاع می رساند به منظور فراهم آوردن امکان ثبت نام داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه جذب اختصاصی سال 1397 نشده اند، مهلت ثبت نام اینترنتی در سامانه مربوط تا پایان روز جمعه مورخ 97/8/4 تمدید می شود. بر این اساس این دسته از متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام در سایت معاونت منابع انسانی به نشانی www.qazahrm.ir و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام در مهلت باقیمانده اقدام نمایند.»

براساس این گزارش، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه 17  مهرماه در اطلاعیه ای از آغاز فرایند ثبت نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۷ خبر داد و اعلام کرده بود که مهلت ثبت نام از تاریخ شروع ثبت نام به مدت ۱۰ روز خواهد بود و در روز شنبه(امروز)  ۹۷/۰۷/۲۸پایان می پذیرد.

انتهای پیام

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

درباره سایت وکیل نا

سایت وکیل­ نا به منظور اطلاع­ رسانی و آگاهی ­بخشی به عموم مردم و اکثرا کسانی که دانش تخصصی حقوقی نداشته و در زندگی روزمرۀ خود ممکن است با مسائل حقوقی و قضایی مواجه شوند ایجاد گردیده است.

درج آگهی در وکیل نا برای عموم وکلا آزاد است و مسئولیت اطلاعات وارد شده با آگهی دهنده می‌باشد. لطفا قبل از هر گونه اقدام از اعتبار و کیل مربوطه مطمئن شوید.

© تمامی حقوق این سایت برای وکیلنا محفوظ است.

/ طراحی و اجرا: آرادپرداز