عضو ویژه

ندا نعمت اله زاده ماهانی

وکیل پایه یک دادگستری
جهت مشاوره تلفنی با ندا نعمت اله زاده ماهانی می توانید با شماره ۰۹۱۳۱۴۲۲۸۸۰ در تماس باشید.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

اطلاعات تماس :

ندا نعمت اله زاده ماهانی وکیل پایه یک دادگستری در كرمان
کرمان - خیابان قدس- روبروی اداره دارایی - دفتروکالت


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 4
منتشر نشده : 3
 
ir
+1
unlike
-0
امین احمدی نژاد ۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۴
پاسخ
comments سلام .سرکار خانم وکیل ندا خانم نعمت الله زاده ماهانی آیا وکالت بنده را عهده دار می شوید ؟بنده امین احمدی نژادم از ایران و کرمان و آقای محمد نعمت اللهی کارمند بازنشسته بانک شوهر خاله بنده می باشند و شکایتم :عدم اجرای اصل ۵ قانون اساسی ایران و تحویل دادن اداره کشور به بنده به عنوان حجت آخر الزمان عج می باشد . و مورد دوم ؛ ایراد ضرب و جرح عمدی عوامل حفاظت اطلاعات کرمان با ایجاد مسمومیت ګازی با ګاز منو اکسید کربن در ۱۷ دیماه ۱۳۷۹ در شهرک باهنر خیابان بحر العلوم طبقه دوم آژانس سیاحتی -زیارتی کبوتران حرم جنب غیر انتفاعی مجتمع غیر انتفاعی بحر العلوم متعلق به خانم اقدس خزاعی که بنده در حال رفع اشکال ریاضی برای فرزند ایشان شهید کمیل =امیر ابو القاسمی در آن هنګام بودم.
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

درباره سایت وکیل نا

سایت وکیل­ نا به منظور اطلاع­ رسانی و آگاهی ­بخشی به عموم مردم و اکثرا کسانی که دانش تخصصی حقوقی نداشته و در زندگی روزمرۀ خود ممکن است با مسائل حقوقی و قضایی مواجه شوند ایجاد گردیده است.

درج آگهی در وکیل نا برای عموم وکلا آزاد است و مسئولیت اطلاعات وارد شده با آگهی دهنده می‌باشد. لطفا قبل از هر گونه اقدام از اعتبار و کیل مربوطه مطمئن شوید.

© تمامی حقوق این سایت برای وکیلنا محفوظ است.

/ طراحی و اجرا: آرادپرداز